Saturday 17 February 2007

to know us better (and bestest).

περνωντας την σκυταλη απο τον greekhistory x στο μπλογκοπαιχνιδι "to know us better"οριστε 5 πραγματα για εμενα.

1. δεν εχω καμια απολυτως σχεση με το χρονο. ουτε φιλικη, ουτε τυπικη, ουτε τιποτα. δεν τον ξερω, δεν με ξερει.
2. αχμ... που και που ειμαι και λιγο αφηρημενος...
3. εχω κ μια ταση να ειμαι ''αερινος''... να πηδαω απο το ενα θεμα στο αλλο (και οχι να πηδαω το ενα θεμα η το αλλο) με χαρακτηριστικη ανεση... κατεφερνοντας παντα να ειμαι εντος θεματος.
4. μου την δινει ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ η γκρινια και η μουρμουρα. χιλιες φορες να κοψω τα ακρα μου και να τα φαω (ειτε 1-1 ειτε ολα μαζι) παρα γκρινια, γκρινια, γκρινια, γκρινια....
5. αγομαι και φερομαι απο τα παθη μου (ναι, ετσι λεω...).


με τη σειρα μου απευθυνω την προσκληση στους:

1. die bilder bleiben,
2. wrathchild,
3. gnostos-agnostos,
4. estrella.

υγ. για προτασεις αρραβωνα/γαμου παρακαλω στειλτε e-mail με πληρη στοιχεια. ευχαριστω.

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.