Monday 26 February 2007

αδυναμια συγκεντρωσης (η αλλιως η δυναμη της τηλεορασης)

ρυθμιζω το ξυπνητηρι. 8.30 ειναι καλα... το κοιταω 2 φορες... το ξαναρυθμιζω για να σιγουρευτω... το κοιταω αλλη μια φορα... (σε περιπτωσεις εντονου αγχους και πιεσης το ξαναρυθμιζω).

κοιταω το ρολοι μου... βλεπω την ωρα... το ξανακοιτω... και το ξανακοιτω... και το ξανακοιτω.

κλειδωνω το αυτοκινητο, και προσπαθω να ανοιξω την πορτα γιατι δεν θυμαμαι αν κλειδωσα η οχι.

και βρισκομαι να περναω ασκοπα ωρα στο να ελεγχω καποια πραγματα 2 + 3 φορες...

η τηλεοραση μου εχει σκοτωσει ολη την ικανοτητα συγκεντρωσης. διαβαζω ενα βιβλιο και η σκεψη μου ταξιδευει.... βλεπω κατι και αυτο ηταν... αποσπαται η προσοχη μου... και αντε να την μαζεψω μετα.

μου δινει την εικονα με τον ηχο... θα μου πεις οτι ενα βιβλιο ειναι καλυτερο γιατι αφηνει την φαντασια σου να δουλεψει, στα ορια βεβαια που σου δινει η ικανοτητα γραφης/περιγραφης του/της συγγραφεα και η αντιληψη σου... η τηλεοραση στο δινει στο πιατο οπως ειναι.

μου εχει συμβει βεβαια να την κοιτω και να σκεφτομαι τα δικα μου... πολλες φορες... να μην προσεχω καν το τι βλεπω... απλα να παιζει για ενα ανεξηγητο λογο και εγω χαμενος στις σκεψεις μου...

τι ξεκινησα να γραφω;

3 comments:

•DIE BILDER BLEIBEN• said...

Πότε επιτέλους θα σταματήσουμε να γκρινιάζουμε για τα χάλια της τηλεόρασης;;;Ή λύση είναι πολύ απλή.Τι φοβόμαστε...Μη μείνουμε μόνοι με τις σκέψεις μας;;;

Man on the moon said...

μμμ, μια ζωη αυτο μου λες...

και ανοιχτη που την εχω, την παρακολουθω νομιζεις;

αλλωστε οτι ζημια ηταν να μου κανει, μου την εκανε...

•DIE BILDER BLEIBEN• said...

εγώ τα λέω αλλά ποιος μ'ακούει...
μην σου πω οτι είναι χειρότερο να είναι ανοιχτή για "παρέα" και μόνο.Τέλος πάντων δεν θέλω να αναλύσω την φτηνή προπαγάνδα της απλά ένα θα σου πω.Από τότε που έκλεισα τη τηλεόραση ψωνίζω λιγότερο!Χάνω δρώμενα και προσωπα βέβαια.Να φανταστείς ότι δεν ξέρω ποια είναι η Τάμτα!!!Έχω πάντως κερδίσει επάξια τον τίτλο του ΟΥΦΟ στη δουλειά.Αλλά το παρήγορο είναι ότι όλο και περισσότερος κόσμος πλέον τη σνομπάρει.Καλά δεν καταλαβαίνετε οι υπόλοιποι οτι υποβαθμίζει τη νοημοσύνη μας;;;