Thursday 22 March 2007

parov stelar:

εψαχνα την δισκοθηκη μου, και επεσε στα χερια μου ενα cd που ειχα καιρο να ακουσω... το εβαλα λοιπον να παιζει και εκλεισα τα ματια μου... με βοηθαει να τα κλεινω... γιατι τοτε η αισθηση της ακοης μου δουλευει περισσοτερο... ακουει καλυτερα τους ηχους, τα λογια... προσπαθει να καλυψει το κενο της ορασης... ετσι η μουσικη εισερχεται περισσοτερο στην ψυχη μου...

δεν ξερω τα μουσικα σας γουστα αλλα αν με ρωταγατε, οσοι/ες με διαβαζουν θα σας προτεινα ανεπιφυλακτα το συγκεκριμενο cd εαν σας αρεσουν downtempo + nu jazz ηχοι...

parov stelar - seven & storm (2005).



1 γνωμη σχετικα + αλλη 1.


+ 2 κομματια...

το 1. απο το προηγουμενο αλμπουμ του (το rough cuts - ωραιο αλλα οχι οσο το seven & storm) και το 2. απο το Seven & storm.

1.

2. 04. Nowhere (feat. Billy Kern).mp3

No comments: